Shutting of !

Vart kommer all denna negativitet ifrån?
Mitt system stänger av, mitt humör pendlar lika snabbt som fågeln flaxar sina vingar.
Något står inte rätt till, jag känner mig funktionsoduglig .. Så mycket att tänka på, en tjej på 19 somrar.
Om allting bara kunde vara i svart och vit, som matematiken.
Antingen är det rätt eller fel, inte något i mellan zonen. Jag har all världens rätt att pendla mellan min humör-stadier, men jag har absolut ingen rätt att sätta folk i min omgivning i kläm under mina perioder. Jag vet , jag är mycket väl medveten om vad jag håller på med.
Och för att vara fullkomligt ärlig, så finns det inte så mycket jag kan göra åt saken,
även om jag hade velat det. Det är i högsta grad bisarrt.

I'm shutting of !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test