Principal and Marketing !

Imorgon åker mina rumskamrater på skidresa till RUKA !
Nice, innebär att jag har lägenheten för mig själv, lovin' IT !
Här får jag min lilla " Meleny - tid " för mig själv,
och när de kommer tillbaka så kommer de att mötas av en helt ny människa, HAHA !
Idag hade vi i varje fall seminarium, jag tyckte att det gick väldigt bra,
då vi var väldigt insatta och kunde besvara alla frågor som vår Examinator ställde oss.
Girls jag är nöjd med vår insats !
Därför ska jag baka kladdkaka till dem nu på måndag, hihi ^^
Facebook funkar inte hemma hos oss, jag vet inte riktigt varför ..
Kanske ett tecken  på att jag borde sätta mig ner och studera !
Men nu ska jag i varje fall sätta mig ner och drömma mig bort.

/Mel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test