Ny Layout ?!

Jaa funderar på en ny layout, behövs !
I tisdags så hade vi utbytesmiddag med våra utbytesstudenter från Serbien och Irland.
Dave och Steve, två super roliga killar !
Under de timmarna som vi umgicks så fick vi inte förknippa Dave med England,
då han tog det som någon slags av nedslag på hans identitet. Nog lärde jag mig mycket !
Här uppe  i Norrland kallar man tuggummi för TOJ, haha tyckte jag var lite roligt.
Det är så otroligt mga skillnader, och ändån är det bara typ ett helt Sverige bort !

Men nu ett dilemma, Powernap eller läsa Nationalekonomi ?!
Ambitiös som jag är, så väljer jag nog Powernap /Mel

Update: Thank you Taainy såg ditt lilla inlägg ,
du har trots allt inte glömt vår lilla rosa-blåa blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test