Halloween ' 10

Eftersom vi hade tentaröj förra veckan, så fick vi ha Halloweenfest denna veckan.
Vilket har inneburit att jag nu har festat en aning för mycket ! Men det var väldigt kul!
Kvällen började med att jag och Josefine fixade till oss hos henne, då hon bor mycket närmre universitetet än mig.
Vid nio tiden så gick vi hem till Emelie för att förfesta. Otroligt roligt hade vi ! Man fick lära känna tjejerna på ett helt nytt sätt, sköningar verkligen! Jag fick träffa massvis med folk som jag alltid velat träffa, Sailor Moon, Power Ranger, Powerpuffpinglorna, Pikachu, och Avatars , som gav oss var sin lilla dans !



Hos Sailor Moon innan utgång mot STUK !




Väldigt trevligt hade vi !


Powerpuffpinglorna !



Byggare Bob x 2



Power Ranger



Måttligt nyktra



Byggare Bob går runt och " fixar " folk !



För att vi är Internationella Ekonomer och det är inte Ni !



Levande Lego gubbar, det ni !




Det var absolut en väldigt lyckad kväll. Det har nu börjat snöa här uppe i Luleå, riktigt snöat !
Det är helt amazing att vakna och se hur vitt allt är. Snart kommer vi att gå ut och bygga iglon och ha massor med snöbollskrig! Här uppe kan man tävla i att ha snöbollskrig, vilket är lite kul. Men annars blir det bara städning för mig nu, då vår lägenhet ser ut som en svinstia ! Sen ska det läsas i min principal and marketing bok :-)
Tackar tjejerna & killarna för ett gott sällskap !

Meleny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test