Boden

Jag och Sara bestämde oss för att åka till Boden och hälsa på Nina, då hennes bror är bortrest och vi har fått tillgång till lägenheten, vilket är super Nice ! Det tog oss ett bra tag att ta oss in till  Boden, då kollektivtrafiken här är så dålig! Det är vid sådana tillfällen som man verkligen inser hur smarta skåningar är ! Men nog talat om det, vi kom fram iallafall och det är väl det viktigaste, inte sant ?

Det bjöds på god middag, som bestod av potatisbullar, köttbullar, bacon  och Juice ! Och sällskapet var inte dålgt iheller! Nina hade köpt hem en massa snacks och dipp, så när det led mot kvällen så kollade vi på SATC 2.

Filmen får mig verkligen att drömma mig bort, en helt orealistisk,fantastisk, påhittig drömbild av mitt kanske kommande liv ! Ja det låter väl en aning fjantigt, men If you're going to dream, then you better dream BIG !

Efteråt ville tjejerna se Karate Kid, jag som då redan har sett filmen, däckade lite tidigare än flickorna. Boden är en rätt så mysig stad om jag får säga det själv !

Mel .

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test