Ännu en helg . .

Det blev en helg ute i mysiga Boden.
Staden påminner en hel del om Landskrona, vilket kändes väldigt skönt,
då jag saknar hem lite mer än vanligtvis. Det är helt otroligt hur mga asiater det finns här uppe !
Anh T. har varit jätte gullig som har visat mig runt lite här och var,
och självklart Håkan vars idol är Laserturken har varit hur underbar som helst ! HAHA !
Varit ute och ätit alldeles för mycket under helgen. Och sedan har vi även bowlat, och jag var visseligen inte någorlunda bra, men det gick !
När vi kom hem hade anh Cuong lagat jätte god Pho, kändes som om det var en evighet sen jag åt det.
Tackar honom ännu en gång ! Har träffat så otroligt mycket trevligt folk denna helgen ..
Så hemlängtan börjar avta lite ^^

Tee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test