Slumber Party

Efter att ha löst Nationalekonomin galant ..
( jag var inte så aktiv, jag går igenom en vad tjejerna kallar " svacka")
Så bar det av hem till Emelie. Vi tog bilen,
körde in till storheden för att jag behövde hämta ut vissa saker från apoteket, och sedan handlade vi mat.
Det blev fläskfilé, med crunchy potato chips , bea- sås.
Och resterande var bara snacks, snacks för ca 300 kronor ..
Gissa om jag får lite ångest över allt som vi stoppade i oss under kvällen :-(
Vi vaknade vid åtta tiden, och åt frukost tillsammans, vilket jag tyckte var mkt mysigt ^^
Och alla hade nästan magont då vi ätit alldeles för mycket av det mindre bra.
Känner hur ångesten sakta men säkert kryper in,
jag har inte läst så mkt som jag borde ha läst i Nationalekonomin,
Marknadsföringen har jag inte ens rört , och vår stökiga lägenhet gör inte situationen bättre ..
Men ska ta tag i det ikväll ! Förhoppningsvis .. ..
Ess sover borta ikväll , och jag vill inte det för att jag kollade på skräckis igår,
och jag vill inte sova ensam :-(
Sedan har tjejerna varit mega underbara och köpt mig en present , HAHA !
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test