Hockey .

Igår ringde anh T vid fem tiden och sa att han hade fixat hockeybiljetter,
självklart hakade jag på direkt efter gruppövningen.
Min studiedisciplin har varit så dålig these last few days .. :-( Lite besviken på mig själv. .
Men anh T kom in och hämtade mig ,
sen så var det bara att möta upp alla andra vid arenan.
Hockey är faktiskt relativt kul,
man kännneri gen spelandan då man kollar på hockeyspelarna.
Efteråt bar det hem mot restaurangen för Biljard och vietnamesiskt kortspel.
Och jag som i vanliga fall aldrig har tur i spel, vann första ronden på 70 kronor .. HAHA !
Efter ett par timmars spel, så bar det av uppåt för att käka lite mat, och då hade klockan hunnit bli 00.00 !
Så anh T,  körde hem mig till Luleå. På hemvägen möts man av Ess med en dunderkram ,
och detta då jag bara varit borta i en halvdag <3
Tråkigt att jag inte kan ladda upp några bilder och sådant,
då min kamera inte alls är bra och datorn inte funkar.
Men efter hemresan, då minsann , då ska det uppdateras med massvis av bilder av dålig kvalité !

Idag: Hälsoundersökning, möta upp tjejerna och göra klart föreläsningsbilderna,
laga mat med tjejerna , och sedan skräckiskväll hos Emelie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test