D P

Jag gick och la mig rätt så tidigt igår, men jag kunde inte somna.
Gick upp igen tände ett ljus, öppnade sovrumsdörren och stängde alla garderober.
Så himla skräckslagen, jag vet att jag är jätte rädd för sådana filmer som Shutter,
the grudge och the ring.
Alla de filmer med asiatiska tjejer som har jättlångt hår,
och oavsett vad man gör så blir man inte av med dem..

Dennis märkte att dörren var öppen, och han tänkte gå in och släcka ljuset ..
Och jag som då är skräckslagen,
ber han att sova på Saras säng,
för att hon inte skulle komma hem inatt ..
Och gullig som han var hämtade han sitt kudde och täcka och däckade i samma rum som mig ..
Kände mig en aning mer trygg, för att om jag dör skulle han det med ,
hahaha själviskt va ?! Men det var i och för sig mega gulligt av honom ^^

Nej , men världens gulligaste rumskamrater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test